Kozmetičkoj kući Dermalogik (Dermalogica) je obustavljena dozvola za upotrebu Leaping Bunny logo (oznaka Zeka koji skače) zbog prodaje proizvoda u Kini

bunnieKoalicija za informisanje potrošača o kozmetici Coalition for Consumer Information on Cosmetics CCIC, koja rukovodi   programom Leaping Bunny (Zeka koji skače) u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi,  obustavila je dozvolu kozmetičkoj kompaniji Dermalogik da upotrebljava Leaping Bunny logo. Obustava je nastala potvrdom da je ova kompanija koja proizvodi sredstva za negu kože odobrila prodaju istih u Narodnoj Republici Kini, što je nedvosmisleno čini učesnicom u testiranju na životinjama.

Sju Liri, (Sue Leary), predsedavajuća Koalicije za informisanje potrošača o kozmetici je ovom prilikom izjavila:

Nepovoljno je što je upravo kompanija poput Dermalogike upletena u okrutno i nepotrebno testiranje na životinjama – prodajom proizvoda u Kini. Očigledno je da su nadgledali svoj lanac dobavljača kako bi bili protiv testiranja na životinjama, ali ne i sistem distribucije svojih proizvoda. Kompanije moraju da nauče: vaša marka, vaša odgovornost…

Poznata je činjenica u industriji da su kompanije koje prodaju svoje kozmetičke i proizvode za ličnu negu u Kini obavezne da po posebnim smernicama testiraju na životinjama (ili budu jedna od strana koja učestvuje u testiranju) svoje gotove kozmetičke proizvode. Kompanije koje su nedavno izgubile svoj sertifikat o “bez okrutnosti” (cruelty-free) statusu su izmedju ostalih: Mary Kay, L’Occitane, Yves Rocher i Caudalie.

U Dermalogici su izjavili da će pokušati da poprave situaciju, ali da bi to moglo potrajati izvesno vreme.

Danijel Ginzberg (Daniel Ginsberg), Direktor Dermalogike je izjavio:

„Dermalogika ne odobrava testiranje na životinjama i u procesu je aktivne obustave registracije naših proizvoda kao i preduzimanja neophodnih akcija za prestanak distribucije na kinesko tržište.“

Program „Zeka koji skače“ se ograđuje od ostalih „bez-okrutnosti lista“ razmatranjem posvećenosti kompanija striktnom standardu koji promoviše ne-testiranje na životinjama. U Velikoj Britaniji ovim programom rukovodi globalna kampanja Cruelty Free International koju je započela britanska organizacija BUAV (British Union for the Abolition of Vivisection) – Britanska unija za ukidanje vivisekcije poznata kao jedna od najcenjenijih organizacija za zaštitu životinja u svetu.

Izvor: http://gocrueltyfree.org