Napušten pasMediji se utrkuju u tome ko će sa više senzacionalizma objaviti neku vest vezanu za pse, ko će više laži i neistina provući pored nekoliko tačnih činjenica, ko će više satanizovati ljude koji se bave psima, čiji će tekst izazvati više straha kod gradjana. Ovakav način izveštavanja se zove uznemiravanje javnosti. Naša javnost je odavno zaboravila pravila novinarstva, koja su se nekada zvala objektivnost i tačnost, i ne primećuje da mediji organizuju hajku na ulične pse. Tekstovi koji se poslednjih dana pojavljuju u štampanim medijima ili komentari koje izgovaraju novinari uz priloge koje su napravili na tv sadrže previše neistina i ličnih predrasuda, što podvlači njihovu nekompetentnost i nepoznavanje materije.

Kao i u svakoj oblasti života i u ovoj se dešavaju nezgode i nesrećni slučajevi. Za razliku od ostalih, ove nezgode i nesrećne slučajeve, mediji tretiraju kao cirkusku atrakciju stavljajući tekstove pod „zvučne“ naslove koji privlače pažnju čitaoca. U većini slučajeva čitaoci samo „prelete“ naslove i u sećanju im ostanu razjapljene čeljusti pobesnelih zveri koje kidišu iza naslova. Ukoliko ipak pročitaju tekst nisu ni svesni (osim malog broja upućenih) koliko su obmanuti i dezinformisani.

Devojčicu je napao vlasnički pas u Beogradu, ali se odmah potom u prilogu govori o problemu napuštenih pasa u Smederevu ... Umesto da mediji edukuju javnost i pomažu Gradu u rešavanju problema napuštenih pasa oni izazivaju paniku i strah u javnosti. Umesto da tačno informišu javnost, u prilozima možemo čuti informacije koje su tako složene da stvaraju lažnu sliku o problemu. Npr. načelnica Republičke veterinarske inspekcije S. Čelebićanin govori o tome da je vlasnik odgovoran za ponašanje svog ljubimca i da vlasnici to nikako ne shvataju, a ne kaže da je Ministarstvo za poljoprivredu, trgovinu, šumarstvo i vodoprivredu, Uprava za veterinu, tj. Republička veterinarska inspekcija odgovorno za sprovođenje Zakona o dobrobiti. Da ponašanje vlasnika prema ljubimcima treba da sankcioniše pomenuta inspekcija, koja ne postupa po prijavama građana i udruženja i ne sprovodi Zakon o dobrobiti životinja i na taj način direktno sabotira napore Grada u rešavanju problema odgovornog vlasništva i napuštenih životinja.

Umesto da pomognu u akcentovanju problema na pravi način i tako budu društveno korisni, mediji čine suprotno, doprinose rastu talasa nasilja uopšte pozivajući na linč uličnih pasa, a znamo da nasilje rađa nasilje.