utorak, 21. maj 2019.
   
Text Size

Kozmetička kuća Dermalogica je izgubila dozvolu za upotrebu logoa Leaping Bunny

Kozmetičkoj kući Dermalogik (Dermalogica) je obustavljena dozvola za upotrebu Leaping Bunny logo (oznaka Zeka koji skače) zbog prodaje proizvoda u Kini

bunnieKoalicija za informisanje potrošača o kozmetici Coalition for Consumer Information on Cosmetics CCIC, koja rukovodi   programom Leaping Bunny (Zeka koji skače) u Sjedinjenim Američkim Državama i Kanadi,  obustavila je dozvolu kozmetičkoj kompaniji Dermalogik da upotrebljava Leaping Bunny logo. Obustava je nastala potvrdom da je ova kompanija koja proizvodi sredstva za negu kože odobrila prodaju istih u Narodnoj Republici Kini, što je nedvosmisleno čini učesnicom u testiranju na životinjama.

Sju Liri, (Sue Leary), predsedavajuća Koalicije za informisanje potrošača o kozmetici je ovom prilikom izjavila:

Nepovoljno je što je upravo kompanija poput Dermalogike upletena u okrutno i nepotrebno testiranje na životinjama – prodajom proizvoda u Kini. Očigledno je da su nadgledali svoj lanac dobavljača kako bi bili protiv testiranja na životinjama, ali ne i sistem distribucije svojih proizvoda. Kompanije moraju da nauče: vaša marka, vaša odgovornost…

Poznata je činjenica u industriji da su kompanije koje prodaju svoje kozmetičke i proizvode za ličnu negu u Kini obavezne da po posebnim smernicama testiraju na životinjama (ili budu jedna od strana koja učestvuje u testiranju) svoje gotove kozmetičke proizvode. Kompanije koje su nedavno izgubile svoj sertifikat o “bez okrutnosti” (cruelty-free) statusu su izmedju ostalih: Mary Kay, L’Occitane, Yves Rocher i Caudalie.

U Dermalogici su izjavili da će pokušati da poprave situaciju, ali da bi to moglo potrajati izvesno vreme.

Danijel Ginzberg (Daniel Ginsberg), Direktor Dermalogike je izjavio:

„Dermalogika ne odobrava testiranje na životinjama i u procesu je aktivne obustave registracije naših proizvoda kao i preduzimanja neophodnih akcija za prestanak distribucije na kinesko tržište.“

Program „Zeka koji skače“ se ograđuje od ostalih „bez-okrutnosti lista“ razmatranjem posvećenosti kompanija striktnom standardu koji promoviše ne-testiranje na životinjama. U Velikoj Britaniji ovim programom rukovodi globalna kampanja Cruelty Free International koju je započela britanska organizacija BUAV (British Union for the Abolition of Vivisection) – Britanska unija za ukidanje vivisekcije poznata kao jedna od najcenjenijih organizacija za zaštitu životinja u svetu.

Izvor: http://gocrueltyfree.org

AddThis Social Bookmark Button

Login Form